default_mobilelogo



Прийом замовлень на весну відкрито!

Вказуйте працюючий номер телефона та e-mail!
Не забувайте вказати номер складу "Нової пошти"
та повідомляти про Вашу оплату карткою!

(066) 706-51-98, (096) 742-34-15
(для замовленнь по телефону та Viber
)

Увійти

Увійдіть у свій акаунт

Ім'я користувача *
Пароль *
Запам'ятати мене

       Якщо Ви плануєте оформити замовлення, то спочатку прочитайте усі "Умови виконання замовлення" та якщо вони повністю задовольняють Вас - продовжуйте оформлення. 

Коротке керівництво

1. Знайдіть бажаний сорт;
2. Натисніть поруч кнопку «У кошик» *;
3. Додайте так само у кошик інші бажані сорти;
4. Натисніть кнопку «Оформити замовлення»;
5. Виберіть спосіб доставки та оплати;
6. Виберіть тип клієнта, як бажаєте оформити замовлення (як зареєстрований клієнт, новий клієнт чи гість)
7. Заповніть необхідні дані.
8. Натисніть кнопку «Оформити замовлення»;
9. Перевірте всі дані та натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».

 
* Якщо при натисканні на кнопку "У кошик" сорт не з'являється у кошику - зробіть замовлення через інший браузер (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera та інші).

    При правильному оформленні замовлення на сайті відобразитися його номер, сума та корзина спустошиться! Прийде лист з даними замовлення, якщо був вказаний e-mail. У іншому випдку замовлення на буде оформлене та ми його не отримаємо для виконання!

Якщо Ви робили замовлення як авторизований користувач або без авторизації вказували Ваш e-mail та лист на нього не прийшов, можливо:

  • помилка у Вашому e-mail - виправти його в меню "Профіль"(кнопка входу) на подальше;
  • зпрацював антиспам - перевірте папку спаму та змініть правила антиспаму так, щоб лист більше не рахувався спамом;
  • Ваш/наш e-mail блокує провайдер - вкажіть інший e-mail (при можливості) на подальше;

Статус замовлення можливо завжди перевірити на сайті авторизувавшись через меню "Список замовлень"(кнопка входу) або у оператора через чат.

Якщо щось або нічого не зрозуміло, будь ласка, запитуйте через чат або читайте далі детальне керівництво.

 

 

Докладне керівництво

 

Формування замовлення

1. У меню "Каталог" або "Усі сорти каталогу", переглядаючи певні категорії сортів троянд знайдіть сорт троянд який цікавить вас.

2. У полі відображення кількість вкажіть кнопками "+"/"-" або введіть вручну необхідну Вам кількість саджанців біля потрібного сорту.

3. Натисніть кнопку "У кошик". З'явитися повідомлення, яке свідчить про те, що обраний товар успішно доданий до кошика. Закрийте його. Назва сорту, його кількість і вартість відобразяться в модулі "Кошик" (у верхній частині сайту).

4. Повторіть пункти 1-3 для решти сортів, які Ви бажаєте замовити.

 

Оформлення заказу

5. Коли всі бажані для придбання сорту в потрібній кількості будуть в "Кошику" натискайте на посилання "Показати кошик" в повідомленні або в позиції кошика в кінці списку доданих сортів.

6. З'явитися сторінка з параметрами замовлення. На цьому етапі при необхідності Ви можете видалити будь-які позиції або змінити кількість саджанців у замовленні.

7. Далі прочитайте (якщо Ви ще не ознайомилися) "Умови виконання замовлення" натиснувши на посилання "Прочитайте і прийміть умови виконання замовлення! Натискаючи кнопку ''Оформити замовлення'' Ви погоджуєтесь з передачею та обробкою Ваших персональних даних на сайті troyandy.org.ua". Якщо всі умови Вас задовольняють, то погодьтеся з ними, відзначивши це відміткою та продовжуйте оформлення замовлення.

8. Далі виберіть бажаний варіант доставки натиснувши на його позицію. У списку будуть відображені лише ті варіанти, які відповідають сумі Вашого замовлення за "Умовами виконання замовлення". Таким же чином виберіть бажаний варіант оплати.

9. Далі оберіть тип клієнта, тобто варіант за яким бажаєте зробити замволення як зареєстрований клієнт, як новий клієнт або як гість. Відповідно до обраного варіанта будуть відображенні відповідні необхдні дані. Якщо Ви оформляєте замовлення перший раз, не зареєстровані і не авторизовані, то далі буде запрошені вся необхідна для здійснення замовлення інформація та реєстраційна інформація. Обов'язково уважно заповніть всі необхідні поля достовірними і точними даними, особливо поле адреси електронної пошти, оскільки на неї висилатиметься інформація по замовленню та здійснюється оперативний зв'язок з Вами. Якщо Ви зареєстрований користувач та оберете відвовідний варіант, то відобразяться поля для авторизації для введення Вашго логіна та пароля. Також замовлення можна зробити без реєстрації як гість з введенням необхідних даних та адреси електронної пошти. У такому випадку Ви будете отримувати повідомлення про зміну статусу замовлення, але не будете отримувати своєчасних важливих і цікавих новин сайту. 

10. У розділі "Контактна інформація" вказуйте, відповідно до обраного способу доставки, лише необхідніші дані. При варіанті "Самовивіз ..."(не завжди доступний!) заповніть лише поле "Ім'я", "Прізвище" і "Телефон", решта поля не заповнюються. При виборі доставки "Новою поштою", на склад, заповнюйте поля зазначені вище, а також обов'язково область, район, місто / селище та номер складу "Нової пошти". При замовленні доставки "Укрпоштою" заповнюйте всі поля. У розділі "Інформація про користувача" як мінімум заповніть поле "E-mail" і якщо оформлюєте замовлення як новий користувач, то й всі інші поля, для того, щоб мати доступ до історії Ваших замовлень, додаткових функцій та інформації. Всі контактні дані зареєстрованим користувачам можна змінити, авторизувавшись при оформленні замовлення або в будь-який момент через меню "Профіль". Після внесення змін не забудьте натискати на кнопку "Зберегти"! Якщо Ви оформляєте замовлення не вперше, зареєстровані і авторизовані, то при необхідності можна додати додаткову адресу доставки (кнопка "Додати / Змінити адресу доставки) для їх вибору при оформленні замовлень.

11. Далі в полі "Замітки так коментарі" вкажіть 1-2 сорту на випадок відсутності сортів що замовляються для їх заміни. В це ж поле можна вписати при необхідності будь-яку додаткову інформацію до замовлення.

12. Якщо все вірно оформлено і заповнено, тисніть кнопку "Оформити замовлення". Якщо якісь необхідні данні не введені або введенні некоректно, то на сторінці з'явиться повідомлення, що необхідно виправити. Якщо все вказано вірно, сайт відобразить всю введену або обрану Вами інформацію. Перевірте її остаточно та якщо потрібно буде щось змінити, то натискайте кнопку "Назад до кошика", інакше - на кнопку "Підтвердити замовлення". В результаті на сторінці з'явитися номер і сума замовлення, корзина спустошиться і протягом декількох секунд Вам буде надісланий лист по електронній пошті з інформацією про Ваше замовлення. Ваше замовлення надійде на обробку і отримає статус "Підтверджене; формується". Далі при зміні статусу Вашого замовлення Вам будуть приходити повідомлення по вказаній Вами електронній пошті. Якщо з якоїсь причини Ви не отримали листа з даними про Ваше замовлення - повідомте про це оператору через меню "Контакти" або через чат, розтавшований в нижній частині сайту на кожній сторінці. Також якщо Ви зареєстровані, то дані замовлення, в тому числі суму, номер картки, його статус та повідомлення оператора до замовлення Ви можете завжди уточнити на сайті (кнопка "Увійти", пункт "Список замовлень").

 

Етапи виконання замовлення

13. Якщо був обраний варіант оплати "Оплата на карту" то потрібно найближчим часом здійснити передоплату будь-яким зручним для Вас способом: через меню "Оплата замовлення карткою", через Інтернет, термінали, банкомати або відділення банку. Вартість послуг банку (комісія) у вартість замовлення не входять та сплачуються замовником окремо! Якщо було обрано варіант оплати "Поштовий переказ", то найближчим часом здійсніть передоплату поштовим переказом на вказану адресу (меню "Адреса", реквізити для передоплати) в будь-якому поштовому відділенні. Передоплата складається з повної вартості замовлення і з урахуванням вартості доставки, якщо була замовлена ​​доставка "Укрпоштою". Про здійснену передоплату обов'язково необхідно повідомляти по телефону з меню "Контакти", інакше Ваша оплата буде непоміченою! Своєчасна оплата та повідомлення про неї необхідна для того, щоб ми знали, що Ви не відмовляєтеся від замовлення і його можна було готувати до відправлення.

14. У періоди відправки замовлень, зазначені в "Умовах виконання замовлення", при наявності всіх замовлений Вами сортів, а також всіх необхідних даних та передоплати (залежно від обраного Вами варіанту оплати) після відправки Вашого замовлення йому буде присвоєно статус "Відправлене".

15. Далі очікуйте Ваше замовлення на вказану Вами адресу через 1-7 днів (термін залежить від обраного варіанту доставки і Вашої адреси).

Про наявність сортів для замовлення

      По мірі надходження і виконання замовлень деякі сорти можуть ставати недоступними для замовлення, про що буде свідчити зміна кнопки "У кошик" на посилання "Сповістити мене". При натисканні на це посилання Ви зможете вказати Вашу адресу електронної пошти для того, щоб при наявності саджанців даного сорту у продажу Вам прийшло повідомлення. Також з часом деякі сорти можуть ставати доступними для замовлення, наприклад, якщо замовлення не формувалось по причині не сплати або відмови замовника.

Підписка на новини