default_mobilelogo

(066) 706-51-98, (096) 742-34-15
(для замовленнь по телефону та Viber
)

Увійти

Увійдіть у свій акаунт

Ім'я користувача *
Пароль *
Запам'ятати мене
    При виборі доставки замовлення "Новою поштою" або "Укрпоштою", після того, як йому присвоєно статус "Відправлене", можна дізнатися, де знаходиться Ваше замовлення за номером накладної.


При доставці "Новою поштою"

    Номер накладної замовнику відправляє "Нова пошта", через смс. Але якщо з якоїсь причини ви не отримали його, то зможете його дізнатися передзвонивши або написавши нам. Також звертаємо вашу увагу на те, що безкоштовне зберігання замовлення на складі "Нової пошти" складає 5 днів!
    Місцезнаходження можна дізнатися на наступній сторінці: посилання.

 

При доставці "Укрпоштою"

    Місцезнаходження замовлення можна уазнать на наступній сторінці: посилання.

Підписка на новини